Dostarczamy profesjonalne
urządzenia dla Twojej gastronomii.
REKLAMACJE
INFORMACJA ZWROTY
Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Możesz dokonać zwrotu całości zamówienia jak również jego części. W celu odstąpienia od umowy wypełni formularz dostępny na naszej stronie.
Od momentu wypełnienia formularza odstąpienia od umowy masz 14 dni na dostarczenie zwracanego towaru do naszego magazynu, koszty związane ze zwrotem tj. opłacenie kuriera leżą po stronie zwracającego. Zwracany towar musi być odesłany w stanie nienaruszonym, nie może być używany i musi posiadać oryginalne opakowanie.
WAŻNE!
Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie.
Zwrotu środków za towar dokonamy w takiej samej formie w jakiej dokonywana była płatność. Jeżeli wybrałeś formę płatności za pobraniem, zwrotu środków dokonamy na wskazany w formularz numer rachunku bankowego. Zwrot środków zlecimy nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru na nasz magazyn.
Po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania zgłoszenia.
INFORMACJA REKLAMACJE
Wszystkie urządzenia, które oferujemy są nowe oraz wolne od jakichkolwiek wad. W sytuacji wykrycia wady urządzenia, uszkodzenia go podczas transportu lub jakiejkolwiek innej usterki skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, wypełnij wszystkie wymagane pola, opisz usterkę oraz dodaj załączniki obrazujące uszkodzenie (dopuszczalne również załączniki w formacie video).
Po poprawnym wypełnieniu formularza reklamacyjnego otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której prześlemy Ci Twój indywidualnie nadany numer reklamacji oraz informację o przyjęciu Twojego zgłoszenia do realizacji.
Jeżeli w ciągu 24 godzin od momentu wysłania zgłoszenia nie otrzymasz od nas wiadomości, o której piszemy powyżej, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem serwisu pod adresem serwis@spomasz-naklo.com.pl i poinformuj nas o braku potwierdzenia przyjęcia Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
W kolejnym etapie możemy poprosić Cię o odesłanie reklamowanego sprzętu w celu podjęcia dalszych działań związanych z procesem reklamacyjnym. W takiej sytuacji reklamowany towar należy zapakować i odpowiednio zabezpieczyć do wysyłki. Zamówienie kuriera po odbiór spakowanego towaru oraz opłacenie kosztów przesyłki leży w całości po naszej stronie.
Dokładamy wszelkich starań, aby zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane był w możliwie najszybszym terminie, tj. maksymalnie 14 dni. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za wydłużenie się procesu reklamacyjnego w sytuacji, której firmy zewnętrzne dostarczające niezbędne komponenty do naprawy sprzętu nie wywiązują się z określonych terminów.
Chcąc dbać o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie klientów staramy się dążyć do tego aby cały proces reklamacyjny przebiegał możliwie jak najsprawniej.
Zobacz katalog
4Masz – Gastro Sp. z o.o.
Skontaktuj się z nami!
handel@4masz-gastro.pl
533 320 829
4Masz-Gastro Sp. zo. o.
ul. Grunwaldzka 104/6
60-307 Poznań
Biuro Sprzedaży:
e-miał: handel@4masz-gastro.pl
pon. – pt. 8:00 –16:00
Biuro zarządu:
e-mail: biuro@4masz-gastro.pl
Serwis
e-mail: serwis@spomasz-naklo.com.pl